29 Ekim 2015 Perşembe

29 Ekim

Genetikden mi, eğitimden mi, aileden mi, bu topraklarda doğup, havasını solumaktan mı , nereden bilmiyorum ama kalben en temel anlamda insanların, milletlerin, ırkların kaynakları nedeni ile eşitliğine inansam da bildiğim damarlarımdan gürül gürül Atatürk ve ay yıldızlı bayrak sevgisinin aktığı.. Bunu bütün hücrelerimde hissediyorum... Dalgalanan bayrağımıza baktığımda, Atatürk’ün bir fotoğrafına baktığımda, Çanakkale’de ve pek çok cephedeki şehitlerimizi düşündüğümde, her 29 Ekim’de hissediyorum... Nasıl bir güç, nasıl derinlere yerleşmiş bir duygu anlamak ve anlatmak mümkün değil... Seviyorum... Ata’mı , vatanı için hayatını feda eden Kurtuluş savaşında ölmüş, yaralanmış, aç kalmış, ağlamış, kanının, ruhunun son damlasına kadar mücadele etmiş, her türlü fedakarlığı yapmış oğulları, babaları, anneleri, kardeşleri, ağabeyleri, ablaları, nineleri, dedeleri seviyorum... Onlara bütün kalbimle teşekkür ediyorum...  Nur  içinde, huzur içinde yatsınlar diyorum...Memleketin haline bakınca nasıl huzur içinde yatsınlar diyeceksiniz doğal olarak... Onlar görevini yaptılar fazlası ile ve huzuru sonuna kadar hak ettiler...Şimdi sıra bizde... Bundan sonra huzur bulmak için görevini yapma sırası bizlerde... Bugünün insanında... Herkes aldığı kararların ve yaptığı seçimlerin hesabını verecek.. Konum, para, güç, kompleks  uğruna memleketine , insanına, insanlığa , kendine ihanet edenler , ruhlarını satanlar bunun  karşılığını alacaklar... Burada ve/veya ölümden sonra  azap çekecek ruhlarında...  Sonucun kaçarı yok...  Hepimiz için kaçamayacağımız gerçek yaptıklarımızın sonuçlarını yaşayacağız... Atatürk’üm de yaptıklarının sonuçlarını yaşıyor... Memleketi ve insanı  için bütün hayatı boyunca verdiği mücadelenin ve onlara olan sevgisinin sonuçlarını yaşıyor... Çok seviliyor... Yedi’den yetmiş’e çok seviliyor... Dünyaca seviliyor... O’nun kurduğu Cumhuriyet altında yaşayıp O’na hakaret etme cüretini gösterebilenlerin yaydığı karanlığı tamamen aydınlatacak güçte bir sevgi  ile seviliyor... Kendi adıma onu anarken kalbimde oluşup büyüyen aydınlanmayı, yüzümde istem dışı oluşan gülümsemeyi, vücudumda akan kanın coşkusunu hissederken bunu biliyorum....Bizim bu sevgi ile oluşturduğumuz aydınlığın her zaman için yüreği kararmış, öncelikleri konusunda kafası karışmış  olanların karanlığına baskın geleceğini biliyorum.... 

Biliyorum...                                                                                                                                                                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder