Genetikden mi, eğitimden mi, aileden mi, bu topraklarda doğup, havasını solumaktan mı , nereden
bilmiyorum ama kalben en temel anlamda insanların, milletlerin, ırkların kaynakları nedeni ile eşitliğine inansam da bildiğim damarlarımdan gürül gürül Atatürk ve ay yıldızlı bayrak sevgisinin
aktığı.. Bunu bütün hücrelerimde hissediyorum... Dalgalanan bayrağımıza baktığımda, Atatürk’ün
bir fotoğrafına baktığımda, Çanakkale’de ve pek çok cephedeki şehitlerimizi düşündüğümde,
her 29 Ekim’de hissediyorum... Nasıl
bir güç, nasıl derinlere yerleşmiş bir duygu anlamak ve anlatmak mümkün
değil... Seviyorum... Ata’mı , vatanı için hayatını feda eden Kurtuluş savaşında
ölmüş, yaralanmış, aç kalmış, ağlamış, kanının, ruhunun son damlasına kadar
mücadele etmiş, her türlü fedakarlığı yapmış oğulları, babaları, anneleri,
kardeşleri, ağabeyleri, ablaları, nineleri, dedeleri seviyorum... Onlara bütün kalbimle
teşekkür ediyorum... Nur içinde, huzur içinde yatsınlar diyorum...Memleketin haline bakınca nasıl huzur içinde
yatsınlar diyeceksiniz doğal olarak... Onlar görevini yaptılar
fazlası ile ve huzuru sonuna kadar hak ettiler...Şimdi sıra bizde... Bundan
sonra huzur bulmak için görevini yapma sırası bizlerde... Bugünün insanında...
Herkes aldığı kararların ve yaptığı seçimlerin hesabını verecek.. Konum, para, güç, kompleks uğruna memleketine , insanına, insanlığa , kendine ihanet
edenler , ruhlarını satanlar bunun karşılığını
alacaklar... Burada ve/veya ölümden sonra azap çekecek ruhlarında... Sonucun kaçarı yok... Hepimiz için kaçamayacağımız gerçek
yaptıklarımızın sonuçlarını yaşayacağız... Atatürk’üm de yaptıklarının sonuçlarını yaşıyor... Memleketi ve insanı için bütün hayatı boyunca verdiği mücadelenin
ve onlara olan sevgisinin sonuçlarını yaşıyor... Çok seviliyor... Yedi’den yetmiş’e çok seviliyor... Dünyaca seviliyor...
O’nun kurduğu Cumhuriyet altında yaşayıp O’na hakaret etme cüretini gösterebilenlerin yaydığı karanlığı tamamen aydınlatacak güçte bir sevgi ile seviliyor... Kendi adıma onu anarken
kalbimde oluşup büyüyen aydınlanmayı, yüzümde istem dışı oluşan gülümsemeyi, vücudumda akan kanın
coşkusunu hissederken bunu biliyorum....Bizim bu sevgi ile oluşturduğumuz aydınlığın her zaman için yüreği
kararmış, öncelikleri konusunda kafası
karışmış olanların karanlığına baskın geleceğini
biliyorum....
Biliyorum...


